4 Kasım 2020 Çarşamba

İbranice-Türkçe & Türkçe-İbranice Sözlük 2020 - 2.ci Baskı


İbranice-Türkçe & Türkçe-İbranice Sözlük

 

2020 Geliştirilmiş 2.ci Baskı

 

17018 kelimelik bu sözlüğün amacı İbranice öğrenmek isteyen Türkçe konuşanlara yardımcı olmaktır.

Sözlüğü geliştirme aşamasında, 2010’daki ilk baskıda yer alan 16.088 kelimeden, kontrollerim esnasında gözüme çarpan yanlışlıklar ve/veya 2 kere yazıldıklarını tespit etmem nedeniyle 14 tanesini sildim.

Ayrıca 1.000 kadar yeni kelime+fiil ekleyerek kelime hazinesini 17.018’e yükselttim. İkinci baskının gecikmesine neden olan salgın “korona” kelimesini sıralama dışı bırakarak en son satıra ekledim.

Çağdaş İbranicede kullanılan 17.018 kelime içeren bu sözlüğün başlıca özelliği, kelimelerin İbranice yazılışları ile birlikte Türkçe harflerle okunuşunun ve Türkçe karşılığının da tüm anlamları ile bir arada görülmesidir.

Sözlüğün başında aranan kelimeyi bulmayı kolaylaştıracak İbranice alfabe yer almaktadır.

Sözlüğün başında İbranice’nin anahtarları sayılabilecek,

a) Fiil gruplarını gösteren bir tablo ile

b) Fiillerin çekim cetvelleri ve

c) Bazı faydalı bilgiler yer almaktadır. (928 sayfa)

 

2019 yılında çıkması planlanmışken, dünyayı sarsan korona virüs salgını ve meydana gelen bir takım aksaklıklar nedeniyle, 2.ci baskının çıkması bir sene kadar sekteye uğramış ve ancak 2020 Kasım ayı başında gerçekleştirilebilmiştir.

İsrael Benyakar


2020 Geliştirilmiş 2. Baskı 

Eylül 2020

ISBN 978-605-287-509-4

Sokak Yayın Grubu

5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu gereğince eserin tüm hakları koruma altındadır. Yazılı izin olmadan eserin tümü veya bir bölümü çoğaltılamaz, dağıtılamaz, satılamaz.

04 Kasım 2020 -

--------------------------

Sokak Yayıncılık Tel:

532 5796772

216 4051088 

--------------------------

İsrael Benyakar (iletişim)

Mail 01: srulmacho@yahoo.com

Mail 02: srulmacho@gmail.com


kapak01

kapak02

03

04

14 yorum:

  1. BAŞARILAR VE TEBRİKLER ESKİ DOST
    בהצלחה חבר שמח בשבילך דבר טוב עשיתה
    RAFAEL SADI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rafael.
      שמחתי שקראתי אותך חבר יקר, חלק הצלחנו ביחד
      ישראל בן יקר

      Sil
  2. Çok güzel, çok faydalı olacak, nasıl satın alabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sokak yayınlarında bastırılmıştır.
      Yeri Kadıköydedir. Oradan satın alabilirsiniz.
      Telefon 0216 4051088

      Sil
  3. Bir tane satın almak istiyorum. Bana yol gösterir misiniz?

    Ajiavram@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size mail gönderdim.

      Sil
    2. Merhaba. Satın almak istiyorum ama bulamadım. Eğer hala satışta ise yardımcı olur musunuz? Teşekkür ederim

      Sil
    3. Sokak yayınlarında satılıyor. Alttaki telefonlardan iletişime geçilebilir.
      0532 5796772
      0216 4051088

      Sil
  4. 1 adet istiyorum. Nasil alacagim konusunda bilgi rica edecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yolladığınız e-mail'i yanıtladım.
      Esenlikle...

      Sil
  5. Merhaba, ben 1 adet almak istiyorum. Nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sokak Yayıncılık'tan temin edebilirsiniz.

      http://www.sokakkitaplari.com.tr/kitapdetay.asp?id=1965

      Sil
  6. Merhaba 1 tane almak istiyorum. Nasıl temin edebilirim

    YanıtlaSil
  7. Bir tane almak isterim. Ankara'da yaşıyorum, şimdilik.. Fiyat bilgisine nasıl ulaşabilirim? Nereden temin edebilirim?

    YanıtlaSil